Nieuwsbrief - reglement
Algemene voorwaarden nieuwsbrief
van michaelserge.com - online winkel voor mannen
INHOUDSOPGAVE
sectie 1 Definities
sectie 2 Nieuwsbrief
sectie 3 Klachten
sectie 4 Persoonlijke gegevens
sectie 5 Slotbepalingen
Sectie 1 DEFINITIES
Consument – consument in de zin van Richtlijn 2011/83/EU van het Europees Parlement en de Raad van 25 oktober 2011 betreffende consumentenrechten, tot wijziging van Richtlijn 93/13/EEG van de Raad en Richtlijn 1999/44/EG van het Europees Parlement en de Raad en tot intrekking van Richtlijn 85/577/EEG van de Raad en Richtlijn 97/7/EG van het Europees Parlement en de Raad.Nieuwsbrief – een gratis elektronische dienst die de Klant in staat stelt om eerder besteld nieuws met betrekking tot de Winkel langs elektronische weg te ontvangen dat door de Dienstverlener is verzonden. Het bevat informatie over aanbiedingen, kortingen en nieuwe producten in de Shop.
Shop – online winkel onder de naam michaelserge.com - online winkel voor mannen onderhouden door de Dienstverlener onder het volgende adres: https://michaelserge.com
Service Provider - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, een ondernemer die een zakelijke activiteit uitoefent onder de handelsnaam BM ALBIN POPŁAWSKI, ingeschreven in het Centraal Register en Informatie over Bedrijfsactiviteiten uitgevoerd door de minister bevoegd voor economie en het bijhouden van het Centraal Register en Informatie over Bedrijfsactiviteiten, BTW van de Europese Unie Identificatienummer PL9261565906, REGON-nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polen.
– elke entiteit die de nieuwsbriefservice gebruikt.
Sectie 2 NIEUWSBRIEF
- De Klant maakt vrijwillig gebruik van de dienst Nieuwsbrief.
- Voor het gebruik van de nieuwsbriefservice zijn een apparaat met de nieuwste versie van een webbrowser die JavaScript en cookiebestanden ondersteunt en met internettoegang vereist, evenals een actief e-mailaccount.
- E-mails in het kader van deze service worden verzonden naar het e-mailadres van de klant dat is opgegeven bij het inschrijven op de nieuwsbrief.
- Om de Overeenkomst te sluiten en zich te abonneren op de Nieuwsbrief, voert de Klant in de eerste stap zijn/haar e-mailadres in op een daarvoor bestemde plaats in de Winkel voor het ontvangen van de Nieuwsbriefberichten. Met het abonnement op de nieuwsbrief wordt de serviceovereenkomst gesloten en begint de serviceprovider met het leveren van de service aan de klant, met inachtneming van lid 5.
- Voor een goede levering van de nieuwsbriefservice is de klant verplicht zijn juiste e-mailadres op te geven.
- Informatie over het opzeggen van het abonnement op de Nieuwsbrief en de afmeldlink verschijnen in de e-mailcorrespondentie.
- De Klant kan te allen tijde een aanvraag indienen om zijn/haar abonnement op de Nieuwsbrief op te zeggen zonder opgaaf van reden en tegen eventuele kosten door gebruik te maken van de optie waarnaar wordt verwezen in subs. 6 of door een e-mail te sturen naar het e-mailadres van de Dienstverlener: shop@michaelserge.com.
- Door op de afmeldlink te klikken of een e-mail te sturen met het verzoek om uw abonnement op te zeggen, wordt het contract voor de levering van deze dienst onmiddellijk beëindigd.
Sectie 3 KLACHTEN
- Klachten over de Nieuwsbrief dienen te worden gericht aan het volgende e-mailadres: shop@michaelserge.com.
-
De Dienstverlener zal binnen 14 dagen na ontvangst op een klacht reageren.
BUITENGERECHTIG KLACHT- EN VERHAALMECHANISME -
Indien de klachtenprocedure niet tot het verwachte resultaat leidt, kan de Consument onder meer gebruikmaken van:
-
hulp van competente Europees consumentencentrum van het EEG-Net. Centra geven consumenten informatie over hun rechten en helpen bij het oplossen van individuele problemen met grensoverschrijdende transacties. De hulp van Consumentencentra is standaard gratis.
Een lijst van voor elk land bevoegde consumentencentra is te vinden op: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/; - Onlinegeschillenbeslechting (ODR) ontwikkeld door de Europese Commissie, beschikbaar op: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
-
hulp van competente Europees consumentencentrum van het EEG-Net. Centra geven consumenten informatie over hun rechten en helpen bij het oplossen van individuele problemen met grensoverschrijdende transacties. De hulp van Consumentencentra is standaard gratis.
-
Verder zijn de volgende ondersteuningsopties beschikbaar in de Republiek Polen:
- mediations uitgevoerd door de plaatselijk bevoegde Regionale Handelsinspecteur, aan wie een aanvraag voor mediation dient te worden gericht. De procedure is standaard kosteloos. Een lijst van inspecties is te vinden op: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- bijstand van de plaatselijk bevoegde permanente consumentenrechtbank van arbitrage die samenwerkt met de regionale handelsinspecteur, waar een verzoek om herziening bij het arbitragehof moet worden ingediend. De procedure is standaard kosteloos. De lijst van rechtbanken is beschikbaar op het volgende adres: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- kosteloze bijstand van de gemeentelijke of poviat consumentenadvocaat.
Sectie 4 PERSOONLIJKE GEGEVENS
- De beheerder van de door de Klant verstrekte persoonsgegevens in verband met het inschrijven op de Nieuwsbrief is de Dienstverlener. Gedetailleerde informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de dienstverlener - inclusief andere doeleinden en gronden voor gegevensverwerking, evenals over de ontvangers van gegevens - is te vinden in het privacybeleid dat beschikbaar is in de winkel - vanwege het transparantiebeginsel in de Algemene verordening gegevensbescherming van het Europees Parlement en de Raad inzake gegevensbescherming – “GDPR'.
- Voor het versturen van de Nieuwsbrief worden de gegevens van de Klant verwerkt. Grondslag voor de verwerking van persoonsgegevens is in dit geval een serviceovereenkomst of activiteiten die op verzoek van de Klant worden ondernomen met het oog op het sluiten van een dergelijke overeenkomst (artikel 6, lid 1, onder b), van de AVG) evenals een gerechtvaardigd belang van de Dienstverlener die bestaat uit het verwerken van gegevens om mogelijke claims vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen (punt (f) van artikel 6, lid 1, van de AVG).
- Het verstrekken van gegevens door de klant is vrijwillig, maar tegelijkertijd noodzakelijk om de nieuwsbriefservice te leveren. Het niet verstrekken van gegevens betekent dat de Dienstverlener een dergelijke dienst niet kan verlenen.
-
De gegevens van de Klant worden verwerkt tot:
- de Klant zich afmeldt voor de Nieuwsbrief;
- de Klant of de Dienstverlener kan geen vorderingen meer uitoefenen met betrekking tot de Nieuwsbrief;
- Het bezwaar van de Klant tegen de verwerking van zijn persoonsgegevens wordt aanvaard – als de verwerking gebaseerd was op het gerechtvaardigd belang van de Dienstverlener
-
De Klant heeft het recht om te verzoeken:
- toegang tot hun persoonsgegevens,
- hun rectificatie,
- hun verwijdering,
- beperking van de verwerking,
-
overdracht van gegevens aan een andere verwerkingsverantwoordelijke
en het recht om: - te allen tijde bezwaar te maken tegen de verwerking van gegevens om redenen die verband houden met een specifieke situatie van de klant – tegen de verwerking van persoonsgegevens van de betrokkene, op basis van artikel 6, lid 1, onder f), van de AVG (dwz op legitieme belangen die worden nagestreefd door de controleur).
- Om zijn/haar rechten uit te oefenen, dient de Klant contact op te nemen met de Dienstverlener.
- Indien de Klant meent dat zijn gegevens onrechtmatig worden verwerkt, kan hij/zij een klacht indienen bij de voorzitter van de Dienst Bescherming Persoonsgegevens.
Afdeling 5 SLOTBEPALINGEN
- De Dienstverlener behoudt zich het recht voor om deze Algemene Voorwaarden alleen om zwaarwegende redenen te wijzigen. Onder zwaarwegende reden wordt verstaan een noodzakelijke wijziging van de Algemene Voorwaarden als gevolg van: de modernisering van de nieuwsbriefdienst of wijzigingen in de op de dienst van de Dienstverlener toepasselijke wettelijke bepalingen.
- Informatie over de geplande wijzigingen in de algemene voorwaarden wordt ten minste 7 dagen voordat de wijzigingen van kracht worden naar het e-mailadres van de klant gestuurd dat is opgegeven bij het inschrijven op de nieuwsbrief.
- Indien de Klant op het moment van inwerkingtreding geen bezwaar maakt tegen de geplande wijziging, wordt hij geacht deze te hebben aanvaard.
- Indien de Klant de geplande wijzigingen niet aanvaardt, dient hij/zij hiervan een kennisgeving te sturen naar het e-mailadres van de Dienstverlener: shop@michaelserge.com. Dit leidt tot beëindiging van het servicecontract op de datum waarop de geplande wijzigingen van kracht worden.
- Het is de Klant verboden inhoud van illegale aard te verstrekken.
- De overeenkomst over de levering van de nieuwsbriefdiensten wordt in het Engels gesloten.
- Elk geschil dat ontstaat tussen de Dienstverlener en de Klant die geen Consument is, zal worden voorgelegd aan de rechtbank die bevoegd is voor de maatschappelijke zetel van de Dienstverlener.